۱۳۹۱ تیر ۱۷, شنبه

توطئه دفتر رضا پهلوی، علیه زندانیان و فعالین سیاسی ایران.




چندی قبل مطلبی در فیس بوک آقای اکبرلکستانی مبارز زندانی کشیده سیاسی وروزنامه نگار ایرانی ، مقیم امریکا مطلب بسیار جالبی دیدم باعنوان . چرا باید از رضا پهلوی بترسیم و بسیار از این مطلب خوشم آمد . مطلب زیبا وپرمحتوایی دیدم وآن مطلب رادر وبلاک خودم درج کردم، چند ساعت بعد آقای لکستانی با بنده در فیس بوک به صورت چت تماس برقرار کردند و فرمودند مطلب درج شده در وبلاک شما متعلق به بنده نمی باشد و نام دکتری را بردند که در دانشگاه فرانسه تدریس می کند. ایشان از من خواستند نام نویسنده را تغییر دهم . همان زمان من اطاعت امر کردم و نام را عوض کردم و در وبلاک خود نوشتم  اقای دکتر از دانشگاه تولز فرانسه و خط تیره ایی گذاشتم ونوشتم برگرفته از فیس بوک اکبرلکستانی، ولی فراموش کردم نام شخص را بنویسم اما لینک مطلب را در پایین صفحه می گذارم تا دوستان خود بروند و ببینند که من قسمت نویسنده و قسمت برگرفته از فیس بوک آقای لکستانی را جدا کرده ام.اما به تازه گی فیلمی در یوتیوب منتشر شده که وبلاک بنده را نشان می دهد و آن هم به صورت بسیار کوچک و قصد خراب کردن مبارزان کشور ایران زمین را دارند. در این فیلم نمایش داده می شود گویی وبلاک برای آقای لکستانی می باشد و وی مطلب را بانام خود درج کرده. خطاب  به شاه پرستان عرض می کنم. این وبلاک متعلق به بنده است و اصلا ربطی به آقای لکستانی از نظر مالکیت ندارد. دوم اگر خطایی صورت گرفته بنده مقصر هستم . سوم شما برای دانستن اینکه مالکیت وبلاک را بدانید چشم خود را اگر باز کرده بودید، تمام دست نوشته ها به نام بنده درج شده، بغیر از مطالبی که جنبه خبری دارد که با ذکر منبع درج کرده ام. چهارم  شما شاه پرستان گویی مانند ساواک وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که برای ضربه زدن به مبارزین ایران زمین از هیچ پرونده سازی وتهمتی دریغ نمی کردند و دریغ نمی کنند ، راه اسلاف خود را پیش گرفته اید و مشغول تهمت زدن به مبارزین ایران زمین هستید. کسانی که شاه پرستی را سرلوحه کار خود قرار داده اند به مانند اشخاصی می مانند که خمینی را برای خود بت درست کرده بودند. و این نظام شاهنشاهی که در ایران زمانی بوده اسقاطی است و به فسیل تبدیل شده، و شاه دوستان خود را و نظام سلطنتی را باکشورهای متمدن مثال نیاورند درآن کشورها مجلس ، نخست وزیر و یا رئیس جمهور حرف مردم را می زند، اما در نظام شما شاه مانند ولی فقیه خودخواهی بیش نبود.
تذکر دیگری می دهم به سلطنت طلبان اول آن که تمام مبارزین به خاطرمبارزه با استبداد ولایت فقیه از کشور خود مجبور به ترک وطن شدند، اما شما سلطنت طلبان رامردم ایران  رهسپار دیار غربت کردند. هرچند آن حکومتی که در ذهن داشتند نشد امابغیر از اکثر کهنسالان ، قشر جوان تمایل چندانی در ایران به بودن حکومت فسیل شده سلطنت ندارد. پس خواهش می کنم شکم خود را صابون نزنید در کشورهای غربی مشغول خوشگذرانی شوید و فریاد ایران ایران سر دهید، اما تاوان مبارزه با نظام جلاد را مبارزان گروهای دیگر بدهند. و توصیه دیگر من این است کمی در مبارزه سیاسی . از تهمت زدن بی جا دست بردارید آن هم به مبارزانی که سالها در برابر استبداد آخوندی مانده اند زندان و شکنجه دیده اند، و شما مشغول خوشگذرانی بودید.  در آخر مطلبم لینک مطلب مورد نظر که از آن سوءاستفاده شده  و لینک فیلم جعلی را می گذارم که خود وعوامل شاه پرست بروند ببینند. من در آن مطلب  درباره نویسنده توضیح داده ام اما نام نویسنده را فراموش کردم و بعد با خط تیره فاصله گذاشته ام ونوشته ام برگرفته از فیس بوک آقای لکستانی . نسبت به مطلب درج شده از نویسنده مطلب عذر خواهی می کنم و با این مطلب از آقای اکبر لکستانی روزنامه نگار و فعال سیاسی که سالهای متمادی در زندان نظام بوده، طلب پوزش دارم که به خاطر اینجانب مورد حمله وتهمت قرار گرفته اند، و آماده جوابگویی درباره اشتباه خودم هستم هرچند با رفتن به وبلاک بنده متوجه می شوید تهییه کننده  فیلم ساخته شده چقدرحقیر و فرو مایه قصد ضربه زدن به مبارزان ایرانی را داشته و از همین مطلب اعلام می دارم زهی خیال باطل، با این اعمال لکه ننگ نظام سلطنت را بیشتر نمایان می کنید، و کوچکترین کاری برای خراب کردن مبارزان ایران نمی توانیدانجام دهید، چون مبارزان ایران با استبداد آخوندی مبارزه می کنند ولی شما را مردم بیرون انداخته اند. و تمام مسئو لیت این خطا را به عهده میگیرم و با خواندن دست نوشته های بنده معلوم میشود وبلاکدر مالکیت بنده است و دلیل دیگرهمه مطالب خود را بنده در فیس بوک تک کرده ام همه نام مرا دارد و در آخر همه انهاآدرس وبلک بنده زده شده است. شاد و برقرار باشید

چرا باید از رضا پهلوی ترسید ؟ در پاسخ به اسماعیل نوری علا .

لینکی که به دروغ برای آن مطلب درج شده دروبلاک فیلم ساخته شده.
زنده وپاینده ایرانی وایران جانم فدای ایران
نویسنده ستار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر